Wednesday, September 11, 2024

Confesiunea unui general american

 Spre deosebire de majoritatea națiunilor europene sau statelor asiatice, SUA nu a fost niciodată nevoită să poarte războaie pentru apărarea teritoriului său să facă față unor agresori externi. Rolul principal al armatei americane a fost acela de a sprijini SUA în obținerea unor avantaje economice pentru corporațiile sau băncile americane prin intervenții militare în statele din America Centrala sau Latină sau din Asia . Iată cum își caracteriza în 1935 generalul Smedley Butler - cel mai decorat militar american în uniformă - activitatea la sfârșitul carierei :

"Am fost un " gangster "
"Poate părea ciudat pentru mine, ca militar, să fac o asemenea comparație. Adevărul mă obligă însă să o fac. Am petrecut 33 de ani și 4 luni în serviciu activ ca membru al celei mai agile forțe militare a țării noastre -- Corpul Pușcașilor Marinei. Am obținut toate gradele , de la sublocotenent la general-maior. Și în acea perioadă mi-am petrecut cea mai mare parte a timpului fiind brațul armat pentru Big Business, pentru Wall Street și pentru bancheri. Pe scurt, am fost un gangster al capitalismului.
Bănuiam că fac parte dintr-o mafie în acel moment. Acum sunt sigur de asta. Ca toți membrii profesiei, nu am avut niciodată un gând original până nu am părăsit serviciul. Facultățile mele mentale au rămas în animație suspendată în timp ce mă supuneam ordinelor superiorilor. Acest lucru este tipic pentru toată lumea din serviciul militar.
Astfel, am contribuit la securizarea Mexicului și mai ales a Tampico pentru interesele petroliere americane în 1914. Am ajutat să facem din Haiti și Cuba un loc decent în care băieții de la National City Bank să colecteze venituri. Am ajutat la violarea a jumătate de duzină de republici din America Centrală pentru beneficiul Wall Street-ului. Dosarul este lung. Am ajutat la purificarea din Nicaragua pentru casa bancară internațională Brown Brothers 1909 - 12. Am adus lumină în Republica Dominicană pentru interesele americane ale industriei zahărului în 1916. Am ajutat ca Honduras să fie „potrivit” pentru companiile americane de fructe în 1903. În China, în 1927, am ajutat ca Standard Oil să-și urmeze drumul nederanjat.

În acei ani, am avut, așa cum ar spune băieții din serviciile " spate", o carieră mișto. Am fost recompensat cu onoruri, medalii, promovare. Privind în urmă, simt că ia-si fi putut da câteva ponturi lui Al Capone. Cel mai bun lucru pe care îl putea face acesta era să-și opereze mafia în trei cartiere ale orașului (Chicago ).Noi, marinarii, operam pe trei continente.

Războiul: mafia funcționează din plin în propria noastră țară astăzi. Nu te lăsa înșelat.Indeplineam prin exemplul nostru ca națiune rolul de lider în dezarmare și de făcător de pace pentru omenire. Pregătirile noastre actuale de război însă și cheltuielile militare anulează pentru totdeauna Pactul de pace Kellogg la care am subscris și toate eforturile noastre anterioare de a ușura povara războiului în întreaga lume."( Atenție, generalul descrie o situație DINAINTEA apariției după 1945 a celebrului complex militar-industrial de tristă faimă, denunțat în 1961 de generalul Eisenhower )

În prezent, Pentagonul promovează în Ucraina nu democrația, ci interesele băncii Rothschild și ale firmei de investiții Blackrock ...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.